Daha Fazla Etkinlik

19 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Selamun aleyküm kendim keşanliyim. Eğer bizim bu tarafla belge varsa elimden geleni yaparim özllikle enez
  2. Cevapla
    Hocammm ceneviz kaleyi kazıyorlarrr)
  3. Cevapla
    Hocam hala aramasınız bekliyoruz )
  4. Cevapla
    Hocam sana bi resim hatta bir kaç resim var atmak isterim
  5. Cevapla
    05356048717 babamın adı Fahrettin
  6. Cevapla
    Telefonda konuşmak sorun olmaz ise babamın numarasını vermek isterim
  7. Cevapla
    Fenerli hocam samakof ile iligili paylaştığınız harita nın burayla yani Bursa Karacabey ile ilgili olduğunu düşünüyor babam sizinle tanışmak istiyor mümkünse
  8. Cevapla
    Iyi aksamlar ustam nasilsiniz
  9. Cevapla
    Hayirli gunler ustam nasilsiniz hora tepesinin resimlerini cektim fakat resimleri siteye gonderemiyorum uygun gorurseniz fotolari size gondersem watsaptan siz benim adima konudaki bolume resimleri atabilirmisiniz saygilar.
  10. Cevapla
    selamun aleyküm. abi dün akşamdan beri sana mesaj gönderiyorum ama san gitmiyor. mesajlar kendime geliyor. anlamadım bu işi.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 19
FENERLİ Hakkinda

Temel Bilgiler

FENERLİ Hakkinda
Location:
istanbul

Signatürü


♥Biz sevdiklerimize; GÜL vermesini de biliriz, GÖNÜL vermesini de..Yeter ki; "Kıymet" bilsinler..
"İZİNSİZ KAZI YAPMAK YASAKTIR"

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3,752
Günlük Ortalama Mesajlar
1.42
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
19
En yeni mesaj
11.02.2018 02:44
Toplam beğeni
Toplam beğeni
1,818
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Dün 22:45
Üyelik tarihi
21.11.2010

21 Arkadaşlar

  1. 40lar 
    Status
    Offline

    40lar
  2. ÇALKAYA 28 
    Status
    Offline

    ÇALKAYA 28
  3. çılgındefineci12 
    Status
    Offline

    çılgındefineci12
  4. DOIDYE 
    Status
    Offline

    DOIDYE
  5. erceklee 
    Status
    Offline

    erceklee
  6. karacabeyli 
    Status
    Online

    karacabeyli
  7. KaranLik 
    Status
    Offline

    KaranLik
  8. kartal837 
    Status
    Offline

    kartal837
  9. KIRCAALİLİ 
    Status
    Offline

    KIRCAALİLİ
  10. KUTAY 
    Status
    Offline

    KUTAY
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 21

18.02.2018

  • 00:40 - Görünmez

12.02.2018


28.12.2017


27.11.2017


20.11.2017


14.11.2017


07.10.2017


28.09.2017


19.09.2017


07.09.2017


05.09.2017


23.08.2017


09.08.2017


26.07.2017


24.07.2017


20.07.2017


18.07.2017


17.07.2017

  • 18:14 - Görünmez


03.01.2018


03.12.2017


13.07.2017


04.06.2017


13.05.2017

  • 20:44 - Görünmez

03.04.2017


07.03.2017


02.10.2016


24.09.2016



15.02.2018


14.02.2018


13.02.2018


12.02.2018


11.02.2018


08.02.2018


07.02.2018


06.02.2018